Умови повернення/обміну товару
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право на обмін (повернення) товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений Продавцем, крім товарів з переліку які не підлягають поверненню. Зі списком що не підлягають поверненню товарів можна ознайомитися в постанові Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів".
Якщо Покупець має намір повернути Товар, таке повернення здійснюється відповідно до урахування правил і умов перевізника або кур'єра, які діють на території України або на території іншої країни зазначеної Покупцем як кінцевої точки маршруту. При відмові від товару належної якості оплату послуг з доставки Покупець бере на себе.
У разі виявлення недоліків Товару, Покупець зобов'язаний зафіксувати їх в складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем і особою яка здійснила доставку товару. Недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото - або відеозйомки. Протягом 24 годин з моменту виявлення недоліків і складання відповідного акту, Покупець зобов'язаний повідомити Продавця і / або менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення на товар) про виявлені недоліки і домовитися про заміну Товару (якщо такі недоліки сталися з вини Продавця), заповнивши при цьому рекламаційну форму на повернення Товару на сайті www.lorelli.ua.
Сторони узгодили, що в разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, Покупцем визнається Товар в належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень і в повній комплектації.
Відмова в поверненні
Вам буде відмовлено в поверненні, якщо:- З моменту придбання товару, який не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- Товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- При перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту);
- Товар поламаний, подряпаний і ін.;
- Товар входить до списку який не підлягається до повернення;
- Відсутня повна комплектація товару;
- Упаковка товару пошкоджена або порвана.
Рекламаційна форма повернення товару - Завантажити