Каталог

Умови повернення/обміну товару

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право на обмін (повернення) товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений Продавцем, крім товарів з переліку які не підлягають поверненню. Зі списком що не підлягають поверненню товарів можна ознайомитися в постанові Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів".

Якщо Покупець має намір повернути Товар, таке повернення здійснюється відповідно до урахування правил і умов перевізника або кур'єра, які діють на території України або на території іншої країни зазначеної Покупцем як кінцевої точки маршруту. При відмові від товару належної якості оплату послуг з доставки Покупець бере на себе.

У разі виявлення недоліків Товару, Покупець зобов'язаний зафіксувати їх в складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем і особою яка здійснила доставку товару. Недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото - або відеозйомки. Протягом 24 годин з моменту виявлення недоліків і складання відповідного акту, Покупець зобов'язаний повідомити Продавця і / або менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення на товар) про виявлені недоліки і домовитися про заміну Товару (якщо такі недоліки сталися з вини Продавця), заповнивши при цьому рекламаційну форму на повернення Товару на сайті www.lorelli.ua.

Сторони узгодили, що в разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, Покупцем визнається Товар в належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень і в повній комплектації.

Відмова в поверненні

Вам буде відмовлено в поверненні, якщо:
  • З моменту придбання товару, який не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • Товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • При перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту);
  • Товар поламаний, подряпаний і ін.;
  • Товар входить до списку який не підлягається до повернення;
  • Відсутня повна комплектація товару;
  • Упаковка товару пошкоджена або порвана.

Рекламаційна форма повернення товару - Завантажити