Умови повернення та обміну товару
Товари належної якості:
Категорії товарів:
Товари неналежної якості:
Категорії товарів:
Категорії товарів:
- Повернення можливе: Товари належної якості, які не відповідають очікуванням, не використані, зберігають початковий стан і комплектацію.
- Повернення неможливе: Товари, що входять до переліку, визначеного законодавством, перелічені у постанові Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року.
- Терміни повернення: Повернення товару можливе протягом 14 днів після придбання.
- Стан товару: Товар повинен зберігати початковий стан без механічних пошкоджень, в повній комплектації зі збереженою упаковкою.
- Процес повернення: Покупець повинен повідомити продавця про намір повернути товар і заповнити рекламаційну форму на сайті - завантажити.
- Фізичне розташування: Повернення товару здійснюється за вказівкою продавця або за адресою Україна, м. Одеса, вул. Базова, 17.
- Спосіб повернення: Кошти повертаються покупцеві тим же способом оплати, що використовувався при покупці.
- Транспортні витрати: Витрати на доставку товару під час повернення несе покупець.
Товари неналежної якості:
Категорії товарів:
- Повернення можливе: Товари, виявлені з недоліками, механічно пошкоджені.
- Терміни повернення: Покупець зобов'язаний зафіксувати недоліки у акті протягом 24 годин з моменту виявлення і повідомити продавця про необхідність заміни товару.
- Процес повернення: Повідомлення продавцю про недоліки та узгодження заміни товару здійснюється через менеджера, заповнивши рекламаційну форму на сайті - завантажити.
- Фізичне розташування: Повернення товару здійснюється за вказівкою продавця або за адресою Україна, м. Одеса, вул. Базова, 17.
- Спосіб повернення: Кошти повертаються покупцеві тим же способом оплати, що використовувався при покупці.
- Транспортні витрати: Витрати на доставку товару під час повернення неналежного товару несе продавець.
Відмова в поверненні
Вам буде відмовлено в поверненні, якщо:- З моменту придбання товару, який не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- Товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- При перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту);
- Товар поламаний, подряпаний і ін.;
- Товар входить до списку який не підлягається до повернення;
- Відсутня повна комплектація товару;
- Упаковка товару пошкоджена або порвана.